مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان انواع بند رخت کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بند رخت کلاسیکمزایا خرید بی واسطه بند رخت کلاسیک

یکی از وسایل بسیار ضروری برای هر خانه به خصوص منازل آپارتمانی که دارای بالکن یا حیاط نیستند بند رخت می باشد. این محصول دارای انواع بسیار متنوع با جنس های مختلف است. بند رخت کلاسیک یکی از انواع بسیار مناسب برای منازل با محدودیت فضا و کوچک است که توسط تولید کنندگان این محصول به بازار عرضه شده است. آیا می دانید چگونه و از چه طریق می توان بند رخت کلاسیک را با قیمت ارزان تهیه نمود؟

تولیدکنندگان انواع بند رخت کلاسیک

همه چیز درباره بند رخت کلاسیک

همه چیز درباره بند رخت کلاسیک یکی از مدل‌ های بند رخت که برای خشک کردن لباس مورد استفاده قرار می گیرد نوع کلاسیک می باشد. این محصول دارای لوله هایی از جنس استیل ضد زنگ بوده که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد.

نوع اتصالات به کار رفته در این نوع بند رخت از جنس آهن آبکاری شده می باشد که بسیار محکم است.

این بند رخت به علت ساخته شدن از جنس استیل دارای وزن بسیار کمی می باشد و بنابراین حمل و نقل آن بسیار آسان است. فضای بین مفتول ها به گونه ای طراحی شده است که امکان آویزان کردن همزمان لباس های بیشتری دارد.

بند رخت تاشو اپارتمانی قابلیت آویزان نمودن انواع لباس های زیر، جوراب، تیشرت و بسیاری لباس های با اندازه کوچک و متوسط را در قسمت دو بال افقی خود دارا می باشد که از وزن کمی برخوردارند و قسمت اصلی بدنه برای خشک کردن لباس های های سنگین تر مانند پالتو، مانتو، کت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

طول متوسط این بند رخت کلاسیک یا بند رخت بالکنی در حالت باز شدن کامل ۱۴۰ سانتی متر می باشد. بنابراین فضای بسیار کمی را در داخل خانه یا بالکن اشغال می کند.

مزایا خرید بی واسطه بند رخت کلاسیک

مزایا خرید بی واسطه بند رخت کلاسیک

برای خرید ارزان هر محصولی و در اینجا بند رخت کلاسیک یکی از بهترین روش ها خرید مستقیم و بی واسطه می باشد. این نوع خرید باعث حذف هزینه های واسطه ها می شود و به این دلیل است که این محصول با قیمت ارزان تری در اختیار شما قرار می گیرد.

خرید بی واسطه باعث می شود که شما با تولید کنندگان این محصول آشنا شوید و در خریدهای بعدی بتوانید تخفیف بیشتری از آنها برای سفارش محصول دریافت کنید و در صورت برقراری اطمینان دو طرفه حتی به صورت چکی با هم معامله داشته باشید و این با خرید از واسطه ها هرگز ممکن نخواهد بود و باید همیشه هزینه بیشتر از مقدار واقعی برای خرید این کالا پرداخت کنید.

همچنین با خرید لی واسطه زمان تحویل و در اختیار گرفتن کالا برای شما چند روز زودتر خواهد بود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید